marți, 13 ianuarie 2009

Proiect IE last shot

Maine va fi prezentarea proiectului la IE. Practic se va evalua acest blog si site-ul http://interfeteweb.pluto.ro/ realizat de echipa noastra. A fost o experienta interesanta si utila. Per total cred ca am reusit sa realizam o treaba destul de buna, desi suntem putin dezamagiti de pozitia in google. Totusi trebuie sa mentionez ca spre deosebire de alte echipe nu am recurs la tertipuri ieftine pentru a atrage trafic. Tot continutul este legat de materia interfete evoluate, avem temele realizate de noi la aceasta materie si indicatii pentru realizarea temelor, care ajuta pe oricine studiaza aceasta materie. Nu imi place sa ma refer la altii dar nu pot sa nu constat cum niste colegi se lauda cu "performantele" lor deosebite dar au pe blog articole despre Mircea Badea si afise electorale ... nici nu vreau sa ma gandesc ce urmeaza ... cred ca presupunem cu toti. Vreau doar sa inchei cu acest subiect prin a mentiona faptul ca un astfel de comportament mi se pare neacademic si nu ar trebui urmat. O sa inchei acest ultim post al meu pe acest blog prin a mentiona inca o data ca acest proiect a fost foarte util si desi nu am am un blog dupa aceasta experienta ma gandesc serios sa imi fac unul.

Un comentariu:

maria spunea...

interesant indeea acestui priect..:)

 
SEO Romania